Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Pane Chvalovský, mám pro Vás dobrou zprávu !

Františku, doufám, že finančně nestrádáte, vím jak jsou pro našince ve Švýcarsku drahé potraviny a náklady na bydlení. Pokud ano, nebojte se mi napsat o pomoc. Já Vám něco do Lugana přes Western Union, popř. i jinam, něco pošlu, abyste netrpěl nouzí. Za to, co jste udělal pro český fotbal, si to plně zasloužíte.

Já už v ČR  pro jistotu založil nadaci „ Prasečí půlky“, na kterou se budou sdružovat finanční prostředky vašich fanoušků na úhradu vašich dluhů u KB a.s. v částce cca 1,5 mld, které údajně vznikly z vašich nepodařených podnikatelských aktivit koncem 90 let.

Zatím se mi sice do nadace přihlásili jen dva vaši bývalí kamarádi – estébáci, nějaký Minařík a Filip, ale věřím, že se to časem zlepší. Františku, ty pánové se mi moc nezdají, napište mi prosím, zda  jsou to skutečně vaši kamarádi. Ten Filip mi hned oznámil, že chce dělat prezidenta nadace, přitom jako vklad vložil jen 50 EUR a v kůži vázaný „Komunistický manifest“.

Františku, pokud nemáte ve Švýcarsku internetové připojení, mám pro Vás dobrou zprávu. Tu ministrovu stížnost ( víte, od toho mladého Pospíšila ) pro porušení zákona z r. 2007, a to z důvodu, že soudy již třikrát vrátily zpět k došetření obžalobu kvůli vašim údajným stamiliónovým úvěrovým podvodům, Nejvyšší soud zamítl. Zase se to vrátí k došetření, a pak státní zástupce rozhodne zda jsou důvody pro zastavení vašeho stíhání, či zda se věc doplní a podá se nová žaloba. Ten policejní vyšetřovatel je z toho už celej tumpachavej, nedivte se mu Františku, bude došetřovat už počtvrté. Včera jsem ho potkal, říkal mi, že je vázán mlčenlivostí, ale jednu věc mi říci prý může, a to, že ho takováhle práce už strašně s…... Vidíte to Františku, je to dobré, už ztrácí nervy i policejní vyšetřovatel.

To víte, už se vyšetřuje přes sedm let  a pořád nic, to není žádná legrace. To i ten, vyšetřoval, aby měl nervy ze železa.

 

Františku, hlavně se z ničeho nenervujte, určitě to dopadne dobře. Hlavně pozor na srdíčko.

Ať si to někdo zkusí žít 10 let v každodenním stresu. Potřebujete teď klid a čerstvý vzduch. Mohu Vám Františku doporučit překrásný výlet ledovcovým expresem ( Glacier Express – trasa Zermatt – Brig – Andermatt – Chur – St. Moritz, je skutečně překrásná ).

 

Františku, když si vzpomenu jak s vámi v ČR zacházeli ani se vám nedivím, že jste utekl do Švýcarska. Přes půl roku jste byl ve vazební cele, předtím jste se stal obětí únosu, kdy vás celý den vozili v kufru u auta a vy jste nevěděl co s vámi bude. Každý po vás chtěl jen peníze.

Přitom vy jste žil jen fotbalem v Blšanech a našim národním týmem. Co chybělo a mohl jste dnes sedět ve funkci předsedy FIFA místo pana Blattera, vy. Stačilo jen pár malých nepříjemností v podnikání s prasečími půlkami a hned jste ztratil kamarády. Proboha co na tom je, že po Vás zbylo jen pár zkrachovalých firem, to je přece riziko podnikání. Vy jste to myslel dobře, nikoho jste okrást nechtěl, každému přece občas něco nevyjde.

 

Františku, vy to ani nevíte, ale ani já to nemám jednoduché. Kamarádi v hospodě se mi při vyslovení vašeho jména smějí již od r. 2002. Tehdy jsem jim v obavách o váš další osud řekl ( neprozřetelně ), že půjdete do tepláků na 5 až 12 let. Nikdo mne nevěřil, dokonce jsem uzavřel s kluky sázku o  1000,- Kč, že vás pravomocně odsoudí nejpozději do konce roku 2003 ( to jsem byl Františku vůl, viďte ? ). Ne, nebojte se Františku, já tu tisícovku od vás chtít nebudu, vím jak na tom teď jste. Mám přeci rozum. Františku, aspoň, že ten syn Vám dělá radost a na Kypru mu to výborně chytá.

 

Jo, Františku, víte koho jsem potkal vloni na fotbalovém EURU v Ženevě – toho Pitra. Od toho se raději držte dále. Ten hraje hodně vysokou hru. Navíc má pětiletý pravomocný flastr, s ním si nic nezačínejte, ještě by Vás do něčeho namočil

 

Už budu muset Františku končit, žena mne volá do kuchyně – asi bude už oběd.

Takže moc se Františku opatrujte a já se Vám zase někdy ozvu. Věřte mi, ono to dopadne dobře, lidé jako vy mají v životě štěstí.

 P.S. Poslední drb Františku. V tisku se u nás před časem objevila zpráva, že jste prý majitelem cca 10 automobilů. Nějací policisté a exekutoři to vyslídili. To je hnus, co se dnes může psát o slušných lidech, co ? 

Autor: Evžen Doležal | neděle 15.3.2009 11:04 | karma článku: 23,52 | přečteno: 2864x
  • Další články autora

Evžen Doležal

Dá se po padesátce naučit anglicky ?

Nevím jak Vy, já říkám, že dá, ale je to určitě pěkná fuška. Je to především o vůli. Vidím to na sobě. Jsem mírně pokročily student angličtiny, ale bohužel asi už 15 let. Typický false beginner. Když mne popadne nával zlosti na sebe jaký jsem vůl, že neumím pořádně žádný světový jazyk ( ruštinu záměrně nepočítám ), vrhnu se vždy znovu a znovu do učení angličtiny. Buď si koupím novou učebnici, SW program nebo se přihlásím do nějakého kursu. První týdny je to super, vůle je velká, učení postupuje relativně snadno. Jakmile narazím na předminulé a předpřítomné časy, mé nadšení začíná pomalu, ale jistě opadávat. Můj na jazyky asi přitroublý mozeček najednou přestává nějak chápat, že může existovat předminulo, předpřítomno, předbudoucno atd., prostě přijde jakýsi bloček.

2.1.2010 v 13:40 | Karma: 26,42 | Přečteno: 3753x | Diskuse| Ostatní

Evžen Doležal

Novoroční přání blogaře.

Zhruba za hodinu bude pan Klaus promlouvat k lidu tradičním novoročním poselstvím o stavu české kotliny v r. 2009 a jeho výhledu do r. 2010. Pomalu probouzející se občané ČR usednout ( někteří s hadrem na hlavě) ke svým obrazovkám a vyslechnout mix několika optimistických i pesimistických varování a hodnocení o vývoji české ekonomiky a společnosti. Protože i já žiji ve svobodné zemi, dovolím si vyslovit své osobní - malé vyznání a přání. Uznávám, že je trochu neobvyklé, ale máme přece nový rok, tak proč to alespoň nezkusit že ?

1.1.2010 v 12:50 | Karma: 13,32 | Přečteno: 1186x | Diskuse| Ostatní

Evžen Doležal

Vánoční salamandry – DDR 1982.

A máme tu zase předvánoční období. Nakupování vánočních dárků po roce 89 považuji za vcelku pohodovou záležitost. Nabídka je neskutečná a vybere si v zásadě každý. Záleží jen na vkusu a výši konta každého z nás. Spousty věcí je sice předražených, ale holt byznys je byznys.

29.11.2009 v 17:49 | Karma: 14,53 | Přečteno: 1527x | Diskuse| Ostatní

Evžen Doležal

Pane Paumere, díky !

Jsem součástí party „napravo“ vyladěných padesátníků. Rádi debatujeme a filosofujeme o životě u sklenička vína či oroseného půllitru piva. Občas někteří z nás napíší osobě, která je pro nás něčím zajímává a pozveme ji, pokud má zájem, na kus řeči.

17.11.2009 v 12:40 | Karma: 18,14 | Přečteno: 1174x | Diskuse| Ostatní

Evžen Doležal

Malé zamyšlení a vzkaz blogera.

Přes všechny současné peripetie jsem přesvědčen, že žijeme v krásné zemi i relativně solidní době. Většinou permanentně na něco nadáváme, ale ve skutečnosti se máme v drtivé většině dobře ( materiálně i duchovně ). Česká zakyslost je myslím trochu hraná póza. Když nás něco naštve založíme si blog, facebook a chrlíme svá vyznání, trápení a moudra ( jako teď já :--).

1.11.2009 v 18:30 | Karma: 12,36 | Přečteno: 1004x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Bombardování Gazy si vyžádalo nejméně 13 obětí, Biden mluvil s Netanjahuem

29. dubna 2024  6:53

Izraelské bombardování tři domů ve městě Rafáh na jihu Pásma Gazy zabilo nejméně 13 lidí a zranilo...

Letní teploty ještě vydrží. Ochladí se až koncem týdne, kdy přijdou přeháňky

29. dubna 2024  6:33

V neděli meteorologové zaznamenali letní den, teplota ve středočeské Tuhani vystoupala k 25,5...

Soud začal řešit podvod století za 2,4 miliardy. Okradených jsou tisíce

29. dubna 2024  6:21

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Přijíždí německý prezident Steinmeier. Setká se s Pavlem, uctí oběti střelby

29. dubna 2024  6:03

Německý prezident Frank-Walter Steinmeier zahájí dvoudenní návštěvu Prahy. Na Pražském hradě ho...

  • Počet článků 20
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1749x
Zvídavý beran, který má rád život, humor, jež si váží lidí, kteří prožili nelehký život a přitom neztratili životní optimismus, moudrost, nadhled a hlavně smysl pro humor.

Seznam rubrik