Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
K

kaktusak

29. 11. 2009 22:26
Poněkud demagogické

Kdy vlastně byly zrušeny pohraniční kontroly mezi kapitalistickými zeměmi?

Nechápu, jak si někdo v roce 1982 dokázal nevybrat z domácí nabídky. Asi někteří lidé mají odlišný žebříček hodnot.

0 0
možnosti
AK

Alka.24

29. 11. 2009 22:35
Re: Poněkud demagogické

Kaktusáku gratuluji k Vašemu vkusu. Já si tedy vybrat nemohla. No, mělo to i výhodu. Naučila jsem se šít na všechny v rodině. A mým vzorem byla západoněmecká Burda. Ty střihy fakt seděly.

0 0
možnosti
Z

zcek

29. 11. 2009 18:22
:)))

Ten sloh a gramatika jsou sice otřesné:)), ale jinak jsem se dobře pobavila:))) díky:) Je to fakt šílené - já mám trauma z přechodu hranic ještě teď, když se blížím k už neexistující hranici, vždycky mám sevřený žaludek a přemítám, co vezu, co když mi prohrabou auto, co jsem kam schovala...pak projedu kolem těch prázdných budek..:)))...a ta představa, že v obchodě není kokosová moučka nebo boty na zimu...to je prostě masakr, ale tak to fakt bylo. Máma na nás šila a štrikovala, vypadali jsme s bráchou jako vosy v pruhovaných tričinkách žlutočerných upletených z něčeho mezi chemlonem a bavlnkou na pletacím stroji Dopleta:)))

0 0
možnosti
  • Počet článků 20
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1749x
Zvídavý beran, který má rád život, humor, jež si váží lidí, kteří prožili nelehký život a přitom neztratili životní optimismus, moudrost, nadhled a hlavně smysl pro humor.

Seznam rubrik